Så sjukt trött!!!! Men ändå måste jag till jobbet =( Suck

God morgon god morgon..... Jessica e idag sååååå trött!!!! Orkar egentligen inte meeeeeeennnnmmmm måste till jobbet.... Jobbar 10:30-20:10..... Sen blir det komma hem, laga matlåda till imorgon (då jag ska vara HEEEEELLLLLAAAA dan på universitetet och plugga....) duscha och sen hoppa in i säng för jag kommer vara hjärndöd då! Tänkte KANSKE börja simma imorgon men då måste jag upp typ 5:30.... miljonfrågan är om jag kommer orka med det...... mmmmmmm tveksam
Anyway, ni får ha en jätte nice söndag då så kanske vi höres lite senare :D


TAKE CARE!!!




Kommentarer
Postat av: Emma

Ha en toppen söndag trots att du är så trött =)

2009-09-13 @ 08:32:14
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0