Snacka om att vi lever i en materialistisk värld!

Det slog mig plötsligt igår när jag låg i sängen och inte kunde somna... Jag menar, kolla bara på Kenza och de tonvis pengar hon slösar på sina skor... Eller blondinbella och hennes klänningar... Och det finns många fler exempel men man orkar ju inte ta upp alla här.... Och jag ska inte leka oskyldig för jag är nog likadan om inte värre (för de slösar pengar som de faktiskt har medans jag slösar pengar som jag egentligen borde spara).... Och allt slösande till vad egentligen? Nej.... igår såg allting så solklart ut, inget mer slösande..... och imorse börjar man fundera över om det är något man "behöver" köpa..... Sånt är livet antar jag =(




TAKE CARE!!!


Kommentarer
Postat av: Candy

Tycker det är kul att shoppa och använda pengar om man har det. Men å andra sidan har ju jag bara 10 000 kronor/månad. Om jag hade mycket pengar skulle jag nog inte shoppa för allt, utan spara en del och skänka till de som har det sämre.

2009-09-03 @ 07:47:20
URL: http://eyecandy.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0