THE UGLY TRUTH!!!

Premiär fredag 11/9

I rollerna






The ugly truth är berättelsen om en morgonshow där Abby (Katherine Heigl) är producent, vilket innebär att det är hennes huvud som står på spel om något gåt snett. Hennes förvirrade chef bestämmer sig för att anställa Mike Chadway (Gerard Butler) känd för en anti-dating show ”The ugly truth” för att rädda situationen. Självklart kommer Abby och Mike inte bra överens då de har helt olika syn på förhållande. Abby har höga förväntningar i ett förhållande med massa romantik och kärlek medans Mike lever i den mer råa verkligheten där ”män inte dejtar feta brudar” och ”män är bara ute efter en sak”. Självklart drar motsatta poler varandra och publiken får följa de fightas och upptäcka möjliga känslor för varandra.

Enligt recensioner jag har läst bör de första 40 min vara bäst och man får känslan av ”OH OH NO HE DIDN’T” hehe vilket kan vara väldig roligt =) Dock har jag även läst att historien är förutsägbar man jag är en sådan person som är hopplöst kär i romantiska komedier, även om man redan från början vet hur det kommer att sluta.

Ja.... det blir bio näåsta fredag för min del hoppas jag =D



               TAKE CARE!!!


Kommentarer
Postat av: Janina - Modellen som skiter i alla måsten (also in English)

jag tror jag ska kika på den där när den kommer ut på dvd :)

2009-09-06 @ 12:29:54
URL: http://janinanaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0